Dwa miesiące temu buszując po internecie znalazłem forum swiatełka.pl. Kopalnia wiedzy na temat źródeł światła. I tak znowu przepadłem....
Po gruntownej lekturze postanowiłem zbudować swoją latarkę do roweru. Zamówiłem diodę LED XML-2 o ciepłej barwie, odpowiedni sterownik, optykę TIR Ledil oraz złącza i akumulatory. Trochę pracy w warsztacie i powstało coś takiego:
Efekt jest imponujący. Światła bardzo dużo, rozkład dzięki zastosowanej optyce TIR 16x40 stopni idealny.
Sterownik ma kilka trybów pracy 5-30-100 %, stroboskop oraz SOS. W trybie 100 % w diodę idą 3 Ampery prądu. Ilość światła 900+ lumenów.
Jak zejdą śniegi zrobię zdjęcia w terenie.
Śrubki będą dokręcone. Eksperymentuję z soczewkami. |
Pakiet zawiera 3 akumulatory Li-ion 18650 3400 mAh Panasonica połączone równolegle. Włącznik latarkowy, gniazdo wodoodporne Amphenol. Dojdzie jeszcze wskaźnik naładowania akumulatorów.
Wymiary lampki to fi 39mm i długość 42 mm.
Do Sigma Pava trudno porównać... światła wielokrotnie więcej. Mniej więcej tyle ile ze świateł mojego auta.
Porównanie. Zdjęcia robione telefonem. W rzeczywistości jest więcej światła nawet z Sigmy Pava
Sigma Pava |
Moja lampka Zdjęcia robione telefonem |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz