Translate

sobota, 2 sierpnia 2014

Delta M0PLK

Będąc na wakacjach w SV9 zrobiłem wiele łączności ze stacjami z SP. Zwracałem uwagę kto z jakiej anteny nadaje i zauważyłem, że posiadaczy delty wg M0PLK słychać najlepiej. Oczywiście najlepiej słychać było Juliana SP3PL, ale to inny temat.
Po powrocie do domu postanowiłem zbudować sobie taką antenę. Efekt przerósł moje oczekiwania. Mniej zakłóceń i przede wszystkim dużo słychać. Teraz nie mam problemu z dowołaniem się do stacji z Ameryki, Japonii itd.









2 komentarze:

  1. Greetings from Japan. I am very much interested in Delta M0PLK loop antenna. I am planning to build one. I would appreciate it very much if you can tell me the raw SWR values without antenna tuner for 20m, 17m, 15m, 12m and 10m bands.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello hot. Unfortunately, I don't have this antenna anymore. I had to sell it because of bad neighbors. The antenna had a high SWR of about 1: 2-1: 4 but the efficiency was high. I was very pleased with it.

      Usuń