Translate

środa, 6 sierpnia 2014

Prezent imieninowy

Minęło kilka dni jak cieszę się nową zabawką. Moja Ukochana Żona sprawiła mi świetny prezent. Od dawna marzyłem o odbiorniku globalnym i marzenie w końcu spełniło się.
Tecsun PL660.
Niewielki gabarytowo lecz wielki użytkowo. Odbiera cały zakres KF z możliwością odbioru SSB, pasmo Air oraz FM. Bardzo lubię słuchać radia więc Tecsun stał się moim towarzyszem na co dzień. Spędzam dużo czasu na świeżym powietrzu (place zabaw) i czasami mam ochotę posłuchać co dzieje się na pasmach. Często zabierałem ze sobą FT 817 które pomimo swych filigranowych wymiarów jest dosyć ciężkie. Poza tym pobiera sporo energii na rx. Tecsun nie ma tych wad. Waży połowę tego co Yaesu i pobiera naprawdę mało prądu. Na Eneloop pracuje bardzo długo. Po rozwinięciu, dołączonej do odbiornika, anteny LW słychać wiele stacji. Największe jednak zaskoczenie to brzmienie odbiornika. Dźwięk jest głęboki, pełny i bardzo miły dla ucha.Czułość odbiornika bardzo dobra, porównywalna z FT 817 selektywność trochę gorzej ale dramatu nie ma. Pomaga wbudowany tłumik. Do odbiornika dołączone są, oprócz anteny LW, dobrej jakości słuchawki. Można słuchać bez zwracania na siebie uwagi otoczenia. Na zakresie FM Tecsun odbiera  stereo. Jestem naprawdę bardzo zadowolony.... Monia dziękuję :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz